Wersja archiwalna 2004-08-19 14:04:21

WÓJT GMINY JASTRZĄB

26-502 jastrząb ul. Pl. niepodległości 5

tel. 048/6284015   fax: 048/6284287

 

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY

 

Przedmiot zamówienia:

Remont dachu na budynku byłej szkoły w Gąsawach Plebańskich – z materiału powierzonego przez inwestora.

Termin wykonania zamówienia: 30 września 2004 r.

 

W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Oferent może być wykluczony a ubiegania się o zamówienie publiczne, gdy podlega ustaleniom art. 24 w/w ustawy.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Jastrzębiu w pokoju nr 24.

Kryteria oceny ofert: ocena 100%.

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – sekretariat Urzędu Gminy. Koperta zewnętrzna /bez nazwy oferenta/ winna być oznaczona „ Oferta przetargowa na wykonanie remontu dachu na budynku byłej szkoły w Gąsawach Plebańskich”. Na kopercie wewnętrznej należy umieścić nazwę i adres oferenta.

Termin składania ofert upływa w dniu 27 sierpnia 2004 r. godz. 1000.

Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w dniu 27 sierpnia 2004 r. o godz. 1015.

Termin związania z ofertą – 30 dni. 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tarabasz Paweł
  • Data udostępnienia w BIP: 2004-08-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Tarabasz Paweł
  • Data ostatniej aktualizacji: 2004-08-19 14:04:21
  • Liczba odsłon: 139
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4839609]

przewiń do góry