Wersja archiwalna 2004-08-19 14:04:21
WÓJT GMINY JASTRZĄB
26-502 jastrząb ul. Pl. niepodległości 5
tel. 048/6284015 fax: 048/6284287
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
Przedmiot zamówienia:
Remont dachu na budynku byłej szkoły w Gąsawach Plebańskich – z materiału powierzonego przez inwestora.
Termin wykonania zamówienia: 30 września 2004 r.
W przetargu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Oferent może być wykluczony a ubiegania się o zamówienie publiczne, gdy podlega ustaleniom art. 24 w/w ustawy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w Urzędzie Gminy w Jastrzębiu w pokoju nr 24.
Kryteria oceny ofert: ocena 100%.
Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego – sekretariat Urzędu Gminy. Koperta zewnętrzna /bez nazwy oferenta/ winna być oznaczona „ Oferta przetargowa na wykonanie remontu dachu na budynku byłej szkoły w Gąsawach Plebańskich”. Na kopercie wewnętrznej należy umieścić nazwę i adres oferenta.
Termin składania ofert upływa w dniu 27 sierpnia 2004 r. godz. 1000.
Otwarcie ofert nastąpi w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w dniu 27 sierpnia 2004 r. o godz. 1015.
Termin związania z ofertą – 30 dni.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tarabasz Paweł
- Data udostępnienia w BIP: 2004-08-19
- Informacja zaktualizowana przez: Tarabasz Paweł
- Data ostatniej aktualizacji: 2004-08-19 14:04:21
- Liczba odsłon: 139
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: