OGŁOSZENIE
O PRZEPROWADZENIU KONSULTACJI SPOŁECZNYCH

Na podstawie art. 5a ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XLVIII/303/2022 Rady Gminy w Jastrzębiu z dnia 29 grudnia 2022 r. w spawie zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych z mieszkańcami Gminy Jastrząb (Dz. Urz. Woj. Mazowieckiego z 2023 r. poz. 417), Burmistrz Jastrzębia ogłasza konsultacje społeczne w przedmiocie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa zakładu przetwarzania tworzyw sztucznych zlokalizowanego w miejscowości Gąsawy Rządowe, gm. Jastrząb, powiat szydłowiecki, na terenie działki ewidencyjnej 76/6 - obręb geodezyjny 0002 Gąsawy Rządowe.”

  1. Przedmiot konsultacji:
    Przedmiotem konsultacji jest wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa zakładu przetwarzania tworzyw sztucznych zlokalizowanego w miejscowości Gąsawy Rządowe, gm. Jastrząb, powiat szydłowiecki, na terenie działki ewidencyjnej 76/6 - obręb geodezyjny 0002 Gąsawy Rządowe.”
  2. Cel konsultacji:
    Celem konsultacji jest poznanie opinii mieszkańców na w/w temat.
  3. Zasięg konsultacji:
    Konsultacje mają zasięg lokalny i obejmują mieszkańców sołectw: Gąsawy Rządowe, Gąsawy Rządowe – Niwy, Śmiłów.
  4. Termin konsultacji:
    Termin konsultacji ustala się w dniach od 08.05.2025 r. do 06.06.2025 r.
  5. Forma konsultacji:
    1. wnioski i uwagi w formie ustnej i pisemnej, które należy składać w terminie o którym mowa w pkt. 4 powyżej w formie:
  • elektronicznej – przesłane za pomocą poczty elektronicznej na adres: sekretariat@jastrzab.com.pl;
  • pisemnej – złożonej za pośrednictwem poczty lub osobiście w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu, pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb;
  • ustnie do protokołu w Referacie Gospodarki i Mienia Komunalnego, Budownictwa i Ochrony Środowiska, II piętro, pokój nr 25.
  • w formie ankiety konsultacyjnej, która zostanie skierowana odpowiednio do mieszkańców sołectw: Gąsawy Rządowe, Gąsawy Rządowe – Niwy, Śmiłów.

Ankieta konsultacyjna zostanie udostępniona:

  • na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu: www.jastrzab.com.pl
  • w Biuletynie Informacji Publicznej: www.ugjastrzab.bip.org.pl, (zakładka Konsultacje Społeczne)
  • w Urzędzie Miejskim w Jastrzębiu, pokój 25, II piętro w dniach i godzinach urzędowania,
  • na spotkaniu z mieszkańcami sołectw: Gąsawy Rządowe, Gąsawy Rządowe – Niwy, Śmiłów w dniu 14.05.2025 r.

Wypełnioną ankietę należy złożyć w okresie konsultacji od 08.05.2025 r. do 06.06.2025 r.:

  • w Urzędzie Miejskim w Jastrzębiu w pokoju nr 25,
  • przesłać skan ankiety na adres mailowy Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu: sekretariat@jastrzab.com.pl,
  • przesłać drogą pocztową na adres Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu, pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb, najpóźniej do dnia 6 czerwca 2025 r.
  1. spotkanie z mieszkańcami sołectw: , Gąsawy Rządowe – Niwy, Śmiłów, które odbędzie się w dniu 14.05.2025 r. o godzinie 1800 w Świetlicy Wiejskiej w Gąsawach Rządowych.
  1. Od 08.05.2025 r. raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko będzie wyłożony do publicznego wglądu poprzez:
    1. opublikowanie na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka Konsultacje Społeczne),
    2. udostępniony do wglądu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu, pl. Niepodległości 5, 26 - 502 Jastrząb, II piętro, pokój nr 25, tel. (48) 628 48 72 w godzinach 800 – 1600 poniedziałek, 730 –1530 wtorek – piątek.

Wyniki konsultacji zostaną podane do publicznej wiadomości poprzez umieszczenie informacji na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu, na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka Konsultacje Społeczne).

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Tomczyk Marek
    • Data dodania: 2025-05-05 23:48:49
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-05-05 23:48:49
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Tomczyk Marek
    • Data dodania: 2025-05-05 23:48:49
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-05-05 23:48:49
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Tomczyk Marek
    • Data dodania: 2025-05-05 23:48:49
    • Data ostatniej aktualizacji: 2025-05-05 23:48:49
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2025-05-05 23:41:40
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2025-05-05 23:48:49
  • Liczba odsłon: 9
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 5423423]

przewiń do góry