OBWIESZCZENIE - ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania

 Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 572) oraz art. 60 ust. 1 oraz art. 53 ust. 1c ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1130, z późn.zm.) zawiadamia się Stronę prowadzonego postępowania, że w dniu 12.07.2024r., na wniosek Nr 33/2024, P. Kamila Majkusiak – zam. ul. Krasickiego 21, 26-640 Skaryszew reprezentowanego przez pełnomocnika P. Waldemara Byzdra - GEORAD PGP zostało wszczęte postępowanie w sprawie uzyskania decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji polegającej na budowie 181 budynków mieszkalnych jednorodzinnych.

Jednocześnie informuję, iż Wnioskodawca pismem z dnia 20.08.2024r. zwrócił się do tutejszego organu o zawieszenie postępowania w tej sprawie do czasu dostarczenia kompletnych dokumentów.

W toku postępowania stwierdzono nieregulowany stan prawny nieruchomości oznaczonej nr 249 (obręb 0001), której współwłaścicielem jest strona niniejszego postępowania. Skutkuje to zastosowaniem zapisów art. 53 ust. 1c ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym w brzmieniu: „W przypadku nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym lub nieuzyskania danych pozwalających na ustalenie adresu właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w sposób określony w ust. 1b, zawiadomienia dokonuje się w sposób, o którym mowa w art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego. Przepisu art. 34 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego nie stosuje się” .

Jednocześnie informuję, że na podstawie art. 10 § 1 KPA organy administracji publicznej zobowiązuje się zapewnić stronom czynny udział na w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji umożliwić im wypowiedzenie się co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. Tym samym zawiadamiam strony zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem, iż mogą zapoznać się z aktami sprawy, zamierzeniami inwestycyjnymi Wnioskodawcy, uzyskać wyjaśnienia w sprawie oraz składać ewentualnie wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Miejskim w Jastrzębiu Stanowisko ds. Budownictwa i Planowania Przestrzennego /pok.26/, Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb.

Zgodnie z art. 98 § 1 K.p.a. organ administracji publicznej może zawiesić postępowanie, jeżeli wystąpi o to strona, na której żądanie postępowanie zostało wszczęte, a nie sprzeciwiają się temu inne strony oraz nie zagraża to interesowi społecznemu.

W związku z powyższym, strony przedmiotowego postępowania mogą wnosić sprzeciw w przedmiocie zawieszenia postępowania. Sprzeciw należy wnieść w terminie 7 dni od dnia otrzymania powyższego zawiadomienia. Jeżeli w tym terminie żadna ze stron nie złoży sprzeciwu tutejszy organ uzna, iż został dopełniony warunek określony w przepisie 98 § 1 K.p.a. i wyda postanowienie o zawieszeniu postępowania.

Zgodnie z art. 49 K.p.a. doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia podania do publicznej wiadomości.

 

Obwieszczenie – zawiadomienie nastąpiło dnia 13.09.2024r.

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Tomczyk Marek
    • Data dodania: 2024-09-13 22:42:24
    • Data ostatniej aktualizacji: 2024-09-13 22:42:24
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-09-13 22:39:56
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-09-13 22:42:24
  • Liczba odsłon: 125
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4836828]

przewiń do góry