OBWIESZCZENIE
 o wszczęciu postępowania administracyjnego

Na podstawie art. 61 § 1 i 4, art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2023 r. poz. 803.) w związku z art. 73, art. 74 ust.3, art. 75 ust. 1 pkt 4, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r. poz. 2029.) a także § 3 ust. 1 pkt. 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839)

zawiadamiam,

że na wniosek podmiotu: Elektrownia PV 118 Sp. z o.o. , ul. Puławska 2, 02-566 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa Elektrowni Fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w obrębie Gąsawy Rządowe, Gmina Jastrząb, proj. Gąsawy Rządowe Ia”.

Strony mogą zapoznać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Miejskiego w Jastrzębiu Pl. Niepodległości 5, pok. 25, II piętro, w godz. 800 - 1600 w poniedziałek, 730 - 1530 wtorek – piątek (tel.  48 628 48 72)

 

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Tomczyk Marek
    • Data dodania: 2024-03-15 15:00:03
    • Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-15 15:00:03
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-03-15 14:57:32
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-15 15:00:03
  • Liczba odsłon: 181
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4729616]

przewiń do góry