ZAPYTANIE OFERTOWE 

W związku z zamiarem otwarcia
„Miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na terenie Gminy Jastrząb”


1.    Zamawiający : Gmina Jastrząb, Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb

zaprasza
do złożenia oferty na:

Wykonanie obsługi ratowniczej miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na zbiorniku wodnym w Jastrzębiu w sezonie kąpielowym, tj. od dnia 01.08.2019 r. do 30.08.2019 r. w godz. 10.30 – 18.30 (2 ratowników)

ZAKRES PRAC I OBOWIĄZKÓW:
  • Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne na terenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: Ustawy z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 z późn. zm.); Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz.108); Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 06.03.2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag;
  • prowadzenie przez ratowników stałej kontroli lustra wody;
  • oznakowanie stref dla umiejących i nie umiejących pływać, wydzielone brodzika dla dzieci;
  • wyposażenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli w sprzęt ratunkowy i pomocniczy;
  • wywieszenie flag informacyjnych;
  • zapewnienie min. 2 ratowników posiadających wymagane prawem uprawnienia i zapewnienie im niezbędnego sprzętu ratowniczego do wykonywania swojej funkcji;
  • ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie ewidencji kąpielisk oraz sposobu oznakowania kąpielisk i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych da kąpieli;
  • zapewni zbieranie odpadów po zamknięciu miejsca wykorzystywanego do kąpieli;
  • wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody i powietrza;
  • oczyszczanie powierzchni dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek;
  • po zakończeniu umowy Wykonawca usunie oznakowania miejsca wykorzystywanego do kąpieli; stref dla umiejących i nieumiejących pływać i brodzika dla dzieci;
  • zabezpieczy sprzęt ratunkowy oraz dokona jego konserwacji.

TERMIN REALIZACJI I WARUNKI ZAMÓWIENIA:
  1. Zawarcie umowy cywilnoprawnej na okres od dnia 01.08.2019 r. do dnia 30.08.2019 r.
  2. Rozliczenie w formie faktury lub rachunku. 
  3. Obsługa ratownicza musi być prowadzona w godzinach od 10.30. do 18.30 w każdy dzień tygodnia od dnia 01.08.2019 r. do 30.08.2019 r. 2 ratowników pracujących łącznie.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
  1. Posiadanie przypisanych prawem uprawnień do realizacji niniejszego zamówienia.
  2. Posiadanie bezwzględnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim zdolnym do wykonania usługi.

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
  1. Wykaz osób, które w ramach umowy będą wykonywały jej przedmiot.
  2. Dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe ratownika (stopień, nr uprawnień) wraz z aktualną legitymacją lub inny dokument je potwierdzający.
  3. Informacje o posiadaniu aktualnego zaświadczenia poświadczającego zdolność do pełnienia funkcji ratownika.
  4. Kwotę wynagrodzenia brutto (za całość zamówienia) za pełnienie czynności ratowniczych.
  5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

2.    Miejsce i termin złożenia oferty:
Termin składania ofert upływa z dniem 24.07.2019 r. o godz. 13.00.
Ofertę należy sporządzać w formie pisemnej i składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką firmową Oferenta z napisem:
Oferta na wykonanie obsługi ratowniczej „Miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na zbiorniku wodnym w Jastrzębiu w sezonie kąpielowym, tj. od dnia 01.08.2019 r. do 30.08.2019 r." w Sekretariacie Urzędu Gminy w Jastrzębiu PI. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb. Oferty można składać również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: sekretariatu jastrząb, com.pl. W tym przypadku Oferent zobowiązany jest do przedłożenia oryginałów wymaganych dokumentów.

3.    Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.07.2019 r. o godz. 13.10 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Jastrzębiu.

4.    Osoba do kontaktu z Oferentami:
Magdalena Czyżewska tel. 48/628-48-70

[PDF] - treść zapytania


--------------------------------------------
Zawiadomienie o wyborze wykonawcy:

[PDF] - treść zawiadomienia

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-07-17 12:36:44
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-07-31 13:34:59
  • Liczba odsłon: 733
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4833398]

przewiń do góry