ZAPYTANIE OFERTOWE 

W związku z zamiarem otwarcia
„Miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na terenie Gminy Jastrząb”


1.    Zamawiający : Gmina Jastrząb, Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb

zaprasza
do złożenia oferty na:

Wykonanie obsługi ratowniczej miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na zbiorniku wodnym w Jastrzębiu w sezonie kąpielowym, tj. od dnia 01.07.2019 r. do 30.07.2019 r. w godz. 10.30 – 18.30 (2 ratowników)

ZAKRES PRAC I OBOWIĄZKÓW:
- Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo osób pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne na terenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności: Ustawy z dnia 18.08.2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1482 z późn. zm.); Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. z 2012 r. poz.108); Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 06.03.2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag;
- prowadzenie przez ratowników stałej kontroli lustra wody;
- oznakowanie stref dla umiejących i nie umiejących pływać, wydzielone brodzika dla dzieci;
- wyposażenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli w sprzęt ratunkowy i pomocniczy;
- wywieszenie flag informacyjnych;
- zapewnienie min. 2 ratowników posiadających wymagane prawem uprawnienia i zapewnienie im niezbędnego sprzętu ratowniczego do wykonywania swojej funkcji;
- ustawienie tablicy informacyjnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 grudnia 2018 r. w sprawie ewidencji kąpielisk oraz sposobu oznakowania kąpielisk i miejsc okazjonalnie wykorzystywanych da kąpieli;
- zapewni zbieranie odpadów po zamknięciu miejsca wykorzystywanego do kąpieli;
- wpisywanie na tablicy informacyjnej temperatury wody i powietrza;
- oczyszczanie powierzchni dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek;
- po zakończeniu umowy Wykonawca usunie oznakowania miejsca wykorzystywanego do kąpieli; stref dla umiejących i nieumiejących pływać i brodzika dla dzieci;
- zabezpieczy sprzęt ratunkowy oraz dokona jego konserwacji.

TERMIN REALIZACJI I WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1.    Zawarcie umowy cywilnoprawnej na okres od dnia 01.07.2019 r. do dnia 30.07.2019 r.
2.    Rozliczenie w formie faktury lub rachunku.
3.    Obsługa ratownicza musi być prowadzona w godzinach od 10.30. do 18.30 w każdy dzień tygodnia od dnia 01.07.2019 r. do 30.07.2019 r. 2 ratowników pracujących łącznie.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.    Posiadanie przypisanych prawem uprawnień do realizacji niniejszego zamówienia.
2.    Posiadanie bezwzględnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i ludzkim zdolnym do wykonania usługi.

OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
1.    Wykaz osób, które w ramach umowy będą wykonywały jej przedmiot.
2.    Dokument potwierdzający kwalifikacje zawodowe ratownika (stopień, nr uprawnień) wraz z aktualną legitymacją lub inny dokument je potwierdzający.
3.    Informacje o posiadaniu aktualnego zaświadczenia poświadczającego zdolność do pełnienia funkcji ratownika.
4.    Kwotę wynagrodzenia brutto (za całość zamówienia) za pełnienie czynności ratowniczych.
5.    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

2.    Miejsce i termin złożenia oferty:
Termin składania ofert upływa z dniem 21.06.2019 r. o godz. 13.00.
Ofertę należy sporządzać w formie pisemnej i składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką firmową Oferenta z napisem:
Oferta na wykonanie obsługi ratowniczej „Miejsca okazjonalnie wykorzystywanego do kąpieli na zbiorniku wodnym w Jastrzębiu w sezonie kąpielowym, tj. od dnia 01.07.2019 r. do 30.07.2019 r.” w Sekretariacie Urzędu Gminy w Jastrzębiu Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb. Oferty można składać również za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy: sekretariat@jastrzab.com.pl. W tym przypadku Oferent zobowiązany jest do przedłożenia oryginałów wymaganych dokumentów.

3.    Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.06.2019 r. o godz. 13.10 w Sali Konferencyjnej Urzędu Gminy w Jastrzębiu.

4.    Osoba do kontaktu z Oferentami:
Magdalena Czyżewska tel. 48/628-48-70


[PDF] - treść zapytania

----------------------------------------------------
Zawiadomienie o wyborze wykonawcy:

[PDF] - zawiadomienie o wyborze wykonawcy

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2019-06-10 13:16:34
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2019-06-25 14:01:21
  • Liczba odsłon: 681
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4738569]

przewiń do góry