OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § l i 4, art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 poz. 735 z późn. zm.) w związku z art. 73, art. 74 ust. 3, art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz art. 75 ust. 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2022 r. poz. 1029 z późn. zm.) a także § 3 ust. 2 pkt 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839)
zawiadamiam,
że na wniosek: Gminy Jastrząb, Plac Niepodległości 5, 26 – 502 Jastrząb, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na: Przebudowa drogi gminnej wraz z budową chodnika w miejscowości Śmiłów na odcinku od km 0+000 do km 1+300, gm. Jastrząb.
Na podstawie art. 64 ww. ustawy zwrócono się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, Dyrektora Zarządu Zlewni w Radomiu oraz do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szydłowcu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, a w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby – co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy w Jastrzębiu Pl. Niepodległości 5, pok. 25, II piętro, w godz. 800- 1600 w poniedziałek, 730- 1530 wtorek - piątek(tel. 48 628-48-72).
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2022-12-07 15:58:34
- Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-12-07 16:02:02
- Liczba odsłon: 296
- Historia dokumentu: