ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2000 ze zm.), w związku z art. 16 pkt 65 lit. a) i f), art. 17 ust. 1 pkt 4, art. 35 ust, 3 pkt 7, art. 389 pkt 1 i 6, art. 397 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 2625 ze zm.),
zawiadamiam,
że w dniu 11 maja 2023r., na wniosek Burmistrza Gminy Jastrząb zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie udzielenia udzielenia pozwoleń wodnoprawnych na: wykonanie urządzeń wodnych obejmujące przebudowę istniejących rowów drogowych wzdłuż drogi gminnej wraz z przepustami na działkach o nr ewid.: 61 i 168, obręb 0009 Śmiłów, gmina Jastrząb, powiat szydłowiecki, województwo mazowieckie, wykonanie wylotów przykanalików zamkniętego systemu kanalizacji deszczowej służącego do odprowadzania opadów atmosferycznych do urządzeń wodnych - rowów przydrożnych oraz na usługę wodną polegającą na odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych pochodzących z odwadniania pasa drogowego drogi gminnej do rowów przydrożnych.
Z uwagi na złożony wystarczający materiał dowodowy i wynikającą z art. 10 § 1 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego normę prawną zapewnienia stronom czynnego udziału w prowadzonym postępowaniu administracyjnym, informuję o możliwości zapoznania się z aktami sprawy, wypowiedzenia się co do zebranych dowodów i zgłoszenia ewentualnych uwag w terminie 7 dni od otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Akta sprawy znajdują się w Zarządzie Zlewni w Radomiu, w Dziale Zgód Wodnoprawnych, telefon 48 36 261 31. Zapoznanie się z nimi jest możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu sposobu ich udostępnienia.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2023-06-09 23:50:32
- Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2023-07-21 10:28:18
- Liczba odsłon: 835
- Historia dokumentu: