OGŁOSZENIE
WÓJTA GMINY JASTRZĄB
o naborze kandydatów na członków Rady Seniorów w Gminie Jastrząb
- Na podstawie § 4 ust. 1 Statutu Rady Seniorów w Gminie Jastrząb stanowiącego załącznik do Uchwały Nr III/30/2018 Rady Gminy Jastrząb z dnia 27 grudnia 2018 r. w sprawie powołania Rady Seniorów w Gminie Jastrząb i nadania jej statutu –
Wójt Gminy Jastrząb ogłasza nabór kandydatów na Członków Rady Seniorów w Gminie Jastrząb. - W wyniku naboru wybranych zostanie 13 członków Rady Seniorów.
- Zgłaszania kandydatów na członków Rady Seniorów mogą być dokonywane w następujący sposób:
- przez podmioty działające na rzecz osób starszych,
- przez organizacje zrzeszające osoby starsze,
- indywidualnie przez kandydata, któremu poparcia udzieliło co najmniej 8 mieszkańców gminy, powyżej 60 roku życia (poparcia można udzielić tylko jednemu kandydatowi).
- Kandydatem do Rady może zostać osoba starsza mająca ukończone co najmniej 60 lat.
- Zgłoszenia należy dokonać na formularzach zgłoszeniowych, stanowiących załącznik nr 1 i 2 do niniejszego ogłoszenia. Do zgłoszenia należy załączyć oświadczenia kandydata zawierające zgodę na kandydowanie oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Ww. dokumenty można również pobrać w Urzędzie Gminy w Jastrzębiu, pok. nr 8, I piętro.
- Wypełnione zgłoszenia należy składać w kopertach oznaczonych napisem „Rada Seniorów w Gminie Jastrząb" oraz danymi kontaktowymi zgłaszającego, w dni robocze, w godzinach pracy Urzędu Gminy w Jastrzębiu ( sekretariat II piętro) lub wysłać przesyłką pocztową, w terminie do 19 grudnia 2022 r., do godz. 1530.
- O zachowaniu terminu składania zgłoszeń decyduje data wpływu zgłoszenia do Urzędu Gminy w Jastrzębiu. Zgłoszenia złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2022-11-25 15:23:22
- Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2022-11-25 15:39:25
- Liczba odsłon: 706
- Historia dokumentu: