o wszczęciu postępowania administracyjnego
Na podstawie art. 61 § 1 i 4, art. 10 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 poz. 256 z późn. zm.) w związku z art. 73, art. 74 ust. 3, art. 75 ust. 1 pkt 4, ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r. poz. 283 z późn. zm.) a także § 3 ust. 1 pkt 54 lit. b rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 r. poz. 1839)
zawiadamiam,
że na wniosek podmiotu: Elektrownia PV 73 Sp. z o.o., ul. Puławska 2, 02 - 566 Warszawa, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na Budowie Elektrowni Słonecznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na działce nr ew. 84 (obręb 0002) w miejscowości Gąsawy Rządowe, gmina Jastrząb (Gąsawy Rządowe II).
Na podstawie art. 64 ww. zwrócono się do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szydłowcu oraz Dyrektora Zarządu Zlewni w Radomiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby - co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy w Jastrzębiu pl. Niepodległości 5, pok. 25, II piętro, w godz. 800 - 1600 w poniedziałek, 730 - 1530 wtorek - piątek (teł. 48 628-48-72).
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2021-01-26 15:37:13
- Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2021-01-26 15:45:45
- Liczba odsłon: 562
- Historia dokumentu: