ZAPYTANIE OFERTOWE
zaprasza do złożenia ofert na usługę:
sprzedaż i dostawa z rozładunkiem opału węglowego do Publicznej Szkoły Podstawowej w Gąsawach Rządowych:
- węgiel kostka gat. I – wartość opałowa 30000 kJ/kg w ilości około do 10 ton,
- miał węglowy gat. I – wartość opałowa 23000 kJ/kg w ilości około do 20 ton.
Do każdej partii opału węglowego Dostawca zobowiązany jest dostarczyć certyfikat (świadectwo jakości) oraz dowód przyjęcia towaru podpisany przez upoważnionego pracownika Dostawcy i Zamawiającego.
Zamówienie następowało będzie na podstawie indywidualnych zgłoszeń.
W tym celu Wykonawca zobowiązany będzie udostępniania i rozpowszechniania kontaktu numeru telefonu oraz jeśli posiada adres poczty elektronicznej.
Dostawca będzie dostarczał towar na podstawie telefonicznego zamówienie ze wskazaniem ilości i rodzaju opału w ustalonym terminie w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia.
Dostawca będzie dostarczał towar na podstawie telefonicznego zamówienie ze wskazaniem ilości i rodzaju opału w ustalonym terminie w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia.
Termin realizacji zamówienia:
01.01.2021 r. - 31.12.2021 r.
01.01.2021 r. - 31.12.2021 r.
Warunki płatności:
Zapłata wynagrodzenia będzie następować w terminie 14 dni od złożenia faktury .
Zapłata wynagrodzenia będzie następować w terminie 14 dni od złożenia faktury .
Sposób przygotowania oferty:
Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na wymaganym formularzu ofertowym, podając cenę jednostkową netto oraz podatek VAT.
Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
Wykonawca powinien sporządzić ofertę w języku polskim na wymaganym formularzu ofertowym, podając cenę jednostkową netto oraz podatek VAT.
Oferta winna zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Termin składania ofert upływa z dniem 29.12.2020r. o godz. 10 00 .
Ofertę należy sporządzać w formie pisemnej i składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką firmowa Oferenta z napisem:
Termin składania ofert upływa z dniem 29.12.2020r. o godz. 10 00 .
Ofertę należy sporządzać w formie pisemnej i składać w zamkniętych kopertach oznaczonych pieczątką firmowa Oferenta z napisem:
"Oferta na sprzedaż i dostawę opału węglowego do Publicznej Szkoły Podstawowej
w Gąsawach Rządowych.
Nie otwierać do dnia 29.12.2020. do godz. 10 00 ."
w Gąsawach Rządowych.
Nie otwierać do dnia 29.12.2020. do godz. 10 00 ."
w Sekretariacie Urzędu Gminy w Jastrzębiu, pl. Plac Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb, pokój nr 15 ( II piętro). Otwarcie ofert nastąpi w dniu
29 grudnia 2020 r. o godz. 10
10
w sali konferencyjnej Urzędu Gminy w Jastrzębiu (I piętro).
Kryterium wyboru oferty:
Cena 100%
Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Transport Katarzyna Michalska, tel.(48) 628 48 75
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Inspektor ds. Gospodarki Komunalnej i Transport Katarzyna Michalska, tel.(48) 628 48 75
-------------------------------------------------
UNIEWAŻNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
UNIEWAŻNIENIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2020-12-21 15:58:11
- Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2020-12-24 08:48:27
- Liczba odsłon: 763
- Historia dokumentu: