ZAPYTANIE OFERTOWE
W związku z realizacją zadań finansowanych ze środków Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej - Funduszu Sprawiedliwości - Gmina Jastrząb zwraca się o podanie oferty cenowej na następujące wyposażenie i urządzenia ratownictwa niezbędnych do udzielania pomocy poszkodowanym bezpośrednio na miejscu popełnienia przestępstwa przeznaczony dla ochotniczych straży pożarnych:
Torba ratownicza komplety szt. 2
- PSP R1 szt. 2
- wyposażenie zgodne z „Zasadami ratownictwa medycznego w KSRG" z lipca 2013r. a także standardem Ramowego Programu Szkolenia z Kwalifikowane Pierwszej Pomocy, (opatrunki z 2018 r.)
- szyna Kramera szt. 2
- deska ortopedyczna ze stabilizatorem głowy i czterema pasami wyposażanymi w metalowe klamry i zatrzaśniki szt.2
Defibrylator
- defibrylator półautomatyczna AED z możliwością użycia jako urządzenie treningowe w trybie szkoleniowym
- funkcja instruktażu RKO,
- klucz niemowląt/dzieci lub elektrody pediatryczne
- funkcja autotestów - częstotliwość codziennie,
- czas ładowania 150J poniżej 8 sekund,
- baterie i elektrody - gwarancja 5 lat
- defibrylator - gwarancja 7 lat,
- torba transportowa,
- zestaw ratowniczy
- elektrody szkoleniowe z matą
Latarka LED ATEx z ładowarkami 12V i 230V szt. 3
Detektor gazowy na CO, MSA Altair kpi. 1
Pilarka do drewna szt. 1
Zbijak do szyb hartowany szt.1
Nóż do pasów bezpieczeństwa szt. 1
Sprzęt do oznakowania terenu akcji szt. 2
(trójkątny znak składany - uwaga wypadek)
Termin realizacji zamówienia - do 26 października 2018r
Zapytanie dotyczy sprzętu i wyposażenia fabrycznie nowego z wymaganymi certyfikatami.
Warunki płatności - przelew.
Oferty proszę składać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@jastrzab.com.pl lub pocztą na adres Urząd Gminy Jastrząb, pi. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb w terminie do dnia 26 września 2018r. godz.15.30
Detektor gazowy na CO, MSA Altair kpi. 1
Pilarka do drewna szt. 1
Zbijak do szyb hartowany szt.1
Nóż do pasów bezpieczeństwa szt. 1
Sprzęt do oznakowania terenu akcji szt. 2
(trójkątny znak składany - uwaga wypadek)
Termin realizacji zamówienia - do 26 października 2018r
Zapytanie dotyczy sprzętu i wyposażenia fabrycznie nowego z wymaganymi certyfikatami.
Warunki płatności - przelew.
Oferty proszę składać pocztą elektroniczną na adres sekretariat@jastrzab.com.pl lub pocztą na adres Urząd Gminy Jastrząb, pi. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb w terminie do dnia 26 września 2018r. godz.15.30
[PDF] - formularz ofertowy
------------------------------------------
Unieważnienie zapytania ofertowego:
[PDF] - unieważnienie zapytania ofertowego
------------------------------------------
Unieważnienie zapytania ofertowego:
[PDF] - unieważnienie zapytania ofertowego
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
- Data udostępnienia w BIP: 2018-09-18 22:19:33
- Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
- Data ostatniej aktualizacji: 2018-10-09 15:24:12
- Liczba odsłon: 740
- Historia dokumentu: