Obwieszczenie
o wszczęciu postępowania administracyjnego

Zgodnie z art. 61 § 1 i 4, art. 10 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016 poz. 23) w związku z art. 71, art. 72 ust. 1a, art. 74 ust. 3, art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2013 poz. 1235 z późn. zm.) a także § 3 ust. 1 pkt 60 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwziąć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397 z późn. zm.)

zawiadamia,
że w dniu 01.08.2016 r.
na wniosek Gminy Jastrząb Pl. Niepodległości 5, 26 - 502 Jastrząb reprezentowanej przez pełnomocnika pana Grzegorza Nachyłę, zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na przebudowie drogi gminnej nr 400218W Gąsawy Rządowe - Gąsawy Rządowe Niwy w obrębie ewidencyjnym Gąsawy Rządowe, gmina Jastrząb.
Na podstawie art. 64 ww. ustawy wystąpiono do Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Warszawie oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Szydłowcu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania planowanego przedsięwzięcia na środowisko, w przypadku stwierdzenia takiej potrzeby - co do zakresu raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko.
Zgodnie z art. 74 ust. 3 ww. ustawy, jeżeli liczba stron postępowania przekracza 20, stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego w brzmieniu: Strony mogą być zawiadamiane o decyzjach i innych czynnościach organów administracji publicznej przez obwieszczenie lub w inny zwyczajowo przyjęty w danej miejscowości sposób publicznego ogłaszania, jeżeli przepis szczególny tak stanowi; w tych przypadkach zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Strony mogą zapoznawać się z dokumentacją sprawy w siedzibie Urzędu Gminy w Jastrzębiu Pl. Niepodległości 5, pok. 25, II piętro, w godz. 8:00 – 16:00 w poniedziałek, 7:30-15:30 wtorek - piątek (tel. 48 6284872).

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2016-08-05 06:18:23
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2016-08-05 06:18:23
  • Liczba odsłon: 413
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4726478]

przewiń do góry