ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Jastrząb zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na usługę: "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego" w trakcie realizacji zamówienia publicznego pn. Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gąsawach Rządowych oraz w Woli Lipienieckiej

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1.1. Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk wielofunkcyjnych o nawierzchni poliuretanowej - każde o powierzchni 1109,25 m² przy n/w budynkach użyteczności publicznej:

  • Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Gąsawy Rządowe (na części dz. nr ewid. 841, gm. Jastrząb)
  • Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Wola Lipieniecka Duża (na części dz. nr ewid. 250, gm. Jastrząb)

1.2. W zakres prac wchodzą następujące roboty budowlane dla każdego z boisk oddzielnie:

  • przygotowanie terenu pod budowę;
  • wykonanie robót ziemnych;
  • drenaż odwadniający;
  • budowa boiska wielofunkcyjnego z wyposażeniem, zawierające w swym obrysie:

boisko do siatkówki, boisko do koszykówki, boisko do piłki ręcznej,

  • bezspoinowa nawierzchnia poliuretanowa o następujących parametrach użytkowych i technicznych o pow. 1109,25 m²;

- nawierzchnia poliuretanowa;

- elastyczna ET – 3,5 cm;

  • ogrodzenie boiska – piłkochwyty z siatki polipropylenowej, oczko 4x4 cm o wysokości 6,00 m, brama i furtka;
  • osprzęt sportowy;
  • Nawierzchnia utwardzona:

- nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – 184 m²;

  • Wykonanie robót wykończeniowych i uporządkowanie terenu.

1.3. Szczegółowy rodzaj robót zawierają:

  • Dokumentacja projektowa – Załącznik Nr 9a, 9b do SWZ
  • Przedmiary robót – Załącznik Nr 8a, 8b do SWZ
  • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – Załącznik Nr 10 do SWZ

Dostęp na stronie internetowej ugjastrzab.bip.org.pl; znak sprawy IT.271.3.2022

2. Zakres czynności, obowiązków i uprawnień:

            Zakres usługi obejmuje pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej. Zakres obowiązków inspektora w danej branży wynika z art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – prawo budowlane (Dz. U. 2022 poz. 88) w szczególności obejmuje:

  1. Zachowanie należytej staranności przy wykonywaniu przedmiotu umowy z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności;
  2. Udział w protokolarnym przekazaniu wykonawcy terenu gdzie będą realizowane roboty budowlane w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia;
  3. Reprezentowanie Zamawiającego w miejscu wykonywania robót, w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy o wykonanie robót budowlanych, a także poprzez sprawowanie kontroli zgodności realizacji dostaw oraz prac montażowych;
  4. Sprawowanie kontroli jakości, ilości i terminowości wykonywanych robót budowlanych, dostaw, prac montażowych.
  5. Sprawdzanie jakości wykonywanych prac montażowych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
  6. Sprawdzanie i odbiór prac montażowych ulegających zakryciu lub zanikających, sporządzanie protokołów w tym zakresie oraz informowanie o tym fakcie Zamawiającego;
  7. Potwierdzenie faktyczne wykonanych prac oraz usunięcie wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń dostaw;
  8. Sprawdzenie prawidłowości dokumentów przedkładanych przez wykonawcę dostaw,
  9. Sprawdzenie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do odbioru końcowego, sprawdzenie dokumentacji powykonawczej.
  10. Stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego. Podejmowanie w toku realizacji Zadania, wspólnie z Zamawiającym, decyzji dotyczących zagadnień technicznych, ekonomicznych i użytkowych;
  11. Współpraca z Zamawiającym, w zakresie realizowanych dostaw;
  12. Regularne monitorowanie postępu prac, przedkładanie Zamawiającemu raportów z wykonanego zadania oraz informowanie o wszelkich problemach a w szczególności takich które mogą wpłynąć na termin realizacji zamówienia;
  13. Informowanie Zamawiającego o niezbędności wykonania robót dodatkowych koniecznych jeśli takie wynikną w trakcie realizacji zadania i zamiennych nieuwzględnionych w umowie o roboty budowlane, zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, bądź o konieczności zrezygnowania z określonych robót, jeżeli jest to niezbędne;
  14. Udział w przeglądach gwarancyjnych przez okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę prac montażowych.
  15. Wykonawca zobowiązany jest do podejmowania wszelkich czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiających w trakcie realizacji projektu.
  16. Wykonywanie innych czynności nie określonych powyżej przewidzianych dla Inspektora nadzoru, zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności Prawa budowlanego, innymi przepisami prawa, z postanowieniami decyzji odpowiednich organów i umową z Wykonawcą przedmiotowego zadania.
  17. Ponadto Inspektor nadzoru zobowiązuje się do wykonania wszelkich innych czynności koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności: wydawania kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia ich do stosowania w budownictwie;
  18. Żądania od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub zasadami wiedzy budowlanej;
  19. Prowadzenia nadzoru nad prawidłowym i zgodnym z umowami zawartymi z wykonawcami robót wchodzących w skład zadania; rozstrzygać wątpliwości natury technicznej powstałe w toku prowadzonych robót; kontrolować i weryfikować stan realizacji budżetu zadania;
  20. Uczestniczyć przy przeprowadzeniu wszystkich prób, pomiarów i sprawdzeń; uczestniczyć w komisji odbioru końcowego; wykonać inne czynności konieczne do wykonania przedmiotu umowy.
  21. Zapewnienie na swój koszt i ryzyko zastępcy, posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane i doświadczenie zawodowe w przypadku niemożliwości wykonywania swoich obowiązków;
  22. O ustanowieniu zastępcy oraz przyczynach uzasadniających jego ustanowienie, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego jest zobowiązany powiadomić pisemnie Zamawiającego i uzyskać jego zgodę.

 

3. Warunki udziału w postępowaniu, wykaz dokumentów, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

3.1. O udział w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.:

a) Inspektorem branży konstrukcyjno-budowlanej

  • posiadającym niezbędne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o wymaganej specjalności i zakresie (bez ograniczeń) wpisanymi na listę właściwej izby samorządu zawodowego. 

3.2. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków Wykonawca wykaże:

  • dokumenty poświadczające uprawnienia zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w/w specjalności.

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia

4.1. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego w terminie od dnia podpisania umowy o wykonanie robót budowlanych z wykonawcą wybranym w odrębnym postępowaniu, do dnia zakończenia realizacji umowy o roboty budowlane - rozumianej jako odbiór wszelkich robót budowlanych i całkowite rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych, w tym także uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi przewidzianych w umowie na roboty budowlane

4.2. Zamawiający planuje zakończenia realizacji umowy o wykonanie roboty budowlanej w terminie do 6 miesięcy od podpisania umowy.

4.3. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku wydłużenia terminu realizacji któregokolwiek z nadzorowanych zadań, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania czynności w ramach nadzoru, na warunkach określonych w niniejszym zapytaniu, do czasu faktycznego zakończenia realizacji zadania.

5. Kryteria wyboru oferty

 Kryterium: cena – 100%

6. Oferta musi zawierać następujące elementy:

6.1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 )

7. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:

7.1. Ofertę można złożyć w siedzibie Zamawiającego - Pl. Niepodległości 5, 26-502 Jastrząb lub w formie elektronicznej na adres - sekretariat@jastrzab.com.pl

  • Oferta składana w Urzędzie Gminy powinna być umieszczona w kopercie z napisem: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego" w trakcie realizacji zamówienia publicznego pn. Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gąsawach Rządowych oraz w Woli Lipienieckiej

7.2. Ofertę należy złożyć do dnia 12.04.2022 r. do godziny 10:00. W przypadku ofert przesłanych pocztą (kurierem) decyduje data i godzina wpływu do Zamawiającego.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Bez otwierania zostaną zwrócone oferentowi.

7.3. Otwarcie ofert nastąpi dnia 12.04.2022 r. o godzinie 10.15.

7.4. Informację o rozstrzygnięciu i wyborze wykonawcy zamawiający przekażę poprzez zamieszczenie ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego ugjastrzab.bip.org.pl

7.5. Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest:

Monika Maciejewska 48 6284871

8. Informacja RODO

 Zamawiający, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, że:

1 Administratorem Państwa danych osobowych jest: Gmina Jastrząb reprezentowana przez Wójta Gminy (26-502 Jastrząb, Plac Niepodległości 5, telefon kontaktowy: (48) 628 48 60

2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem : inspektor@cbi24.pl

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem dotyczącym "Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego" w trakcie realizacji zamówienia publicznego pn. Budowa boisk wielofunkcyjnych przy Publicznej Szkole Podstawowej w Gąsawach Rządowych oraz w Woli Lipienieckiej znak sprawy: IT.271.3.2022 prowadzonym w trybie zapytania ofertowego oraz w związku z realizacją w/w zadania.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;

5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

7. Posiada Pani/Pan:

- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO

- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

 8. nie przysługuje Pani/Panu:

- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2022-04-05 14:34:20
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2022-04-19 14:24:28
  • Liczba odsłon: 2112
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4733045]

przewiń do góry