ZAPYTANIE OFERTOWE

Gmina Jastrząb zaprasza do składania ofert na dostawę wyposażenia i sprzętu ratowniczego dla czterech jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Jastrząb.
Specyfikacja sprzętu stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
Oferty prosimy przesyłać pocztą elektroniczną do dnia 29 listopada 2021 r. do godz. 12.00 na adres: sekretariat@jastrzab.com.pl.

W składanej ofercie należy zawrzeć nazwę producenta i model poszczególnego sprzętu.

Po otwarciu ofert ceny w/w sprzętu, zaproponowane przez oferentów, Urząd Gminy poda do publicznej wiadomości na stronie internetowej urzędu www.jastrzab.com.pl.

Termin realizacji zamówienia – 29.12.2021 r.

Nr tel. do kontaktu: 48-628 48 68, 48 – 628 48 60.

 

Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych – zgodnie z art. 4 ust.8.

 

Załączone pliki:
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2021-11-22 13:57:23
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2021-12-01 15:15:58
  • Liczba odsłon: 548
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4046026]

przewiń do góry