WÓJT GMINY JASTRZĄB

                                 ogłasza przetarg nieograniczony

na zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia drogowego oraz zasilenia obiektów należących do Urzędu Gminy w Jastrzębiu.



Treść ogłoszenia

SIWZ


W odpowiedzi na otrzymane pytania w sprawie przetargu na zakup energii elektrycznej Urząd Gminy w Jastrzębiu udzielanie poniżej odpowiedzi:

 

1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną?

- Zamawiający nie dopuszcza możliwości podpisania umowy drogą korespondencyjną.

 

 

2. Czy Zamawiający przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po wyborze Wykonawcy? Wyłoniony Wykonawca będzie potrzebował następujących danych do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy dla każdego punktu poboru:

     - nazwa i adres firmy;                                     

     - opis punktu poboru;

     - adres punktu poboru

     - grupa taryfowa;

     - moc umowna ;

     - planowane roczne zużycie energii;

     - numer licznika;

     - Operator Systemu Dystrybucyjnego;

     - nazwa dotychczasowego Sprzedawcy;

     - numer aktualnie obowiązującej umowy;

     - data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy;

     - numer ewidencyjny PPE

 

:- Zamawiający przekaże  niezbędne dane do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy

 

3. Kto jest obecnym sprzedawcą energii elektrycznej do obiektów objętych postępowaniem przetargowym oraz jaki jest termin wypowiedzenia obowiązujących umów?

 

Obecnym sprzedawcą wyłonionym w postępowaniu przetargowym jest PGE Obrót S.A.

na podstawie umowy zawartej na czas określony .

 

4. Czy  dla obiektów objętych postępowaniem procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej przeprowadzona będzie po raz pierwszy czy jest to kolejna zmiana?

 

- Zgodnie z zapisami w siwz prowadzone postępowanie na zakup energii jest prowadzone po raz kolejny

 

5. Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych punków poboru energii elektrycznej: miesięczny, dwumiesięczny czy sześciomiesięczny?

- okres rozliczeniowy dla punktów poboru energii elektrycznej – 2 miesięczny


Pytanie 6. dot. Obowiązujących umów

Wykonawca wnosi o podanie informacji o rodzaju aktualnie obowiązujących umów, czy SA to umowy kompleksowe czy sprzedażowe?

Odp. zgodnie z zapisem w siwz  pkt 3.5  zamawiający posiada odrębne umowy dystrybucyjne i sprzedaż energii elektrycznej

 

Pytanie 7. dot. ofert promocyjnych/ lokalizacyjnych

Czy Zamawiający do obecnie obowiązujących umów przyjął oferty promocyjne lub lokalizacyjne? W przypadku gdy Zamawiający korzysta z takich promocji to czy okres ich obowiązywania nie koliduje z terminem realizacji przedmiotu zamówienia?

Odp. zgodnie z zapisem w siwz pkt 3.5 zamawiający posiada umowy sprzedaży z wykonawcą wyłonionym w postępowaniu przetargowym.

 

Pytanie 8. dot. Procedury zmiany sprzedawcy

Czy Zamawiający przekaże Wykonawcy do dnia podpisania umowy, niezbędne do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, dane i dokument w wersji elektronicznej.

Odp. Zamawiający przekaże  niezbędne dane do przeprowadzenia zmiany sprzedawcy:

     - nazwa i adres danej jednostki

     - numer NIP;

     - numer REGON

     - kod URD

     - opis punktu poboru;

     - adres punktu poboru

     - grupa taryfowa;

     - moc umowna ;

     - planowane roczne zużycie energii;

     - numer licznika;

     - numer aktualnie obowiązującej umowy 

oraz:

      - pełnomocnictwo

      - dokument nadania numeru NIP

      - dokument nadania numeru REGON

      - KRS lub inny dokument na podstawie, którego działa dana jednostka

      - dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży

         energii elektrycznej orz pełnomocnictwa

      - numer rachunku bankowego

Pytanie 9. dot. Rozliczeń

Wykonawca wnioskuje o dokonanie modyfikacji wzoru umowy w zakresie płatności wystawianych Zamawiającemu faktur VAT.

Wykonawca wnioskuje o określenie terminu : 30 dni od daty wystawienia faktury.

Odp. Zamawiający podtrzymuje zapisy w siwz w zakresie terminu płatności faktur

 

 Pytanie 10. dot. Okresu realizacji umowy

Wykonawca wnioskuje o prowadzenie zapisów uzależniających rozpoczęcie realizacji umowy od pozytywnie przeprowadzonej procedury zmiany sprzedawcy i zawarcia umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej.

Odp.

Zamawiający podtrzymuje zapisy w siwz dotyczące okresu realizacji umowy, dotychczasowa umowa sprzedaży wygasa 30.09.2014 r. Umowy o świadczenie usług dystrybucji zostały zawarte na czas nieokreślony.


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Bińkowski Łukasz
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Bińkowski Łukasz
  • Data ostatniej aktualizacji: 2014-08-25 11:04:06
  • Liczba odsłon: 111
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4071169]

przewiń do góry