Dotyczy: obwieszczenia o wszczęciu postępowania administracyjnego

Szanowni Państwo!

Na podstawie art. 61 paragraf 4, w związku z art. 49 i art. 155 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego (zwanej dalej: „ustawą Kpa”) zawiadamiam, że 5 marca 2024 r. Marszałek Województwa Mazowieckiego wszczął postępowanie administracyjne w sprawie zmiany decyzji nr 1/21/PZ.E z 8 marca 2021 r. nakładającej na Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad obowiązek polegający na ograniczeniu oddziaływania akustycznego na środowisko drogi ekspresowej S7 na odcinku koniec obwodnicy Radomia – granica województwa mazowieckiego od km 484+801,23 do km 506+802,18, w celu dotrzymania dopuszczalnych poziomów hałasu w środowisku na  terenach chronionych akustycznie. Przedmiotowe postępowanie dotyczy zmiany ww. decyzji w zakresie zmiany terminu wykonania przedmiotowego obowiązku z 30.09.2024 r. do 31.12.2026 r.

Informuję, że zgodnie z art. 10 paragraf 1 i art. 73 paragraf 1 ustawy Kpa, stronom postępowania przysługuje prawo brania czynnego udziału w każdym stadium postępowania oraz wypowiedzenie się co do zebranych w sprawie dowodów i materiałów, a także wgląd w akta sprawy oraz sporządzanie z nich notatek, kopii lub odpisów, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Zawiadomienie uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Z aktami sprawy można się zapoznać w siedzibie Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, przy al. „Solidarności” 61, wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu terminu pod nr telefonu: 22 59 79 458 lub 22 35 63 863.

Ponadto, mając na uwadze art. 155 ustawy Kpa, zgodnie z którym decyzja ostateczna na mocy której strona nabyła prawo, może być w każdym czasie za zgodą strony zmieniona przez organ administracji publicznej, który ją wydał, zwracam się do Państwa o wyrażenie stanowiska w przedmiocie wnioskowanej zmiany, w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia.

Stanowisko należy przekazać w wersji pisemnej i można to zrobić:

  • osobiście, poprzez złożenie pisma w punkcie podawczym przy ul. Jagiellońskiej 26 lub ul. Skoczylasa 4 w Warszawie;
  • pocztą tradycyjną na adres Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji i Pozwoleń Zintegrowanych Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, al. „Solidarności” 61, 03-402 Warszawa;
  • elektronicznie za pośrednictwem e-PUAP na adres: /umwm/SkrytkaESP.

Niniejsze obwieszczenie zostanie podane do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i elektronicznej tablicy ogłoszeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie oraz w sposób zwyczajowo przyjęty przez: Urząd Miejski w Jastrzębiu, Urząd Gminy w Orońsku oraz Urząd Miejski w Szydłowcu.

Z poważaniem
z up. Marszałka Województwa
Zastępca Dyrektora Departamentu Gospodarki Odpadami, Emisji
i Pozwoleń Zintegrowanych
ds. Kontroli Środowiskowych i Informacji
Marzena Łuczak-Boresowicz

Załączone pliki:
    • Informację wprowadził(a) do BIP: Tomczyk Marek
    • Data dodania: 2024-03-31 22:05:30
    • Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-31 22:05:30
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Tomczyk Marek
  • Data udostępnienia w BIP: 2024-03-31 22:00:51
  • Informacja zaktualizowana przez: Tomczyk Marek
  • Data ostatniej aktualizacji: 2024-03-31 22:05:30
  • Liczba odsłon: 66
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 4088338]

przewiń do góry